در رابطه با درب های ضد حریق

خانه/اطلاعات درب ضد حریق/در رابطه با درب های ضد حریق

در رابطه با درب های ضد حریق

  • درب خروج اضطراری ضد حریق


    مسیرهای فرار و دربها از جمله ابزارهای پدافند غیر عامل میباشند كه آماده نگهداشتن همیشگی آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. جان انسان همواره برای خودش مهم ترین دارایی اوست چرا که هر دارایی دیگری قابل دستیابی است ولی این یک مورد هرگز اینطور نیست.
    در رابطه با ارزش جان انسان برای دولت ها و حکمرانان هر حکومتی همانطور که میدانید اگر نیروی انسانی و سرمایه انسانی نباشد آن کشور بدون سکنه میشود و هیچ ارزشی ندارد و همچنین با نیروی انسانی و سرمایه آن ها میتوان هر کشوری را ساخت بنابراین هر کشوری تلاش میکند جان مردمانش را حفظ کند و آتش سوزی یا همان حریق نیز یکی از خطراتی است که دولتمردان و مسئولان میخواهند امنیت مردم را در این زمینه نیز برقرار سازند.

    اطلاعات درب های ضد حریق

    در صورتی که ساختمانی دچار آتش سوزی و یا حریق بشود برای حفاظت از طبقات دیگر و یا برای اینکه بتوان از حریق فرار کرد باید در هر طبقه درب ضدحریق استفاده شود این درب ها از اجزای اصلی ساختمان و آپارتمان نیز محافظت مینماید. این درب های ضد آتش علاوه بر ساختمان ها در درب اتاقهای سرور و کامپیوتر و نیز در انبارها و کارخانجات و همچنین درب بیمارستان ها و غیره نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

    این درب های ضد حریق از زمانی که برای ساختمان ها اجبار شد در ابتدای امر به صورتی وارداتی از چین به کشور عزیزمان وارد میشد. درب های ضد آتشی هم که به صورت سایزهای مختلف با ابعاد نامتعارف نیاز بود با قیمت های گزاف توسط فلزکاران محترم تولید میگردید.

    پس از مدتی مهندسین ایرانی با توجه به نیاز بازار اقدام به تولید این درب های فرار و ضدحریق به صورت انبوه نمودند که موجب اشتغالزایی و ممانعت از خروج ارز مملکتمان با خارج از مرزها گردید. همانطور که میدانید درب ضد حریق به علت ماهیت ضد آتش بودن خود دارای اوزان سنگینی هم هستند. از این رو واردات این درب های فرار ضد آتش با وجود هزینه پایین کارگر در چین باز هم به صرفه نیست.


    ضد حریق

    درب ضد حریق خوش قیمت برای پیمانکاران


    پیمانکاران ساختمانی عزیز در جریان هستند که دربهای فرار ضد حریق ایرانی با قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتری در اختیارشان قرار میگیرد
    لذا در سالهای اخیر به ندرت درب های خروج اضطراری چینی مورد استفاده قرار گرفته و استفاده از این درب های فرار و ضد آتش ایرانی موجب اشتغالزایی بیشتر و کمک به اقتصاد کشورمان هر چند ناچیز گردیده است.

    با تولید انبوه درب ضد آتش و خرید دستگاههای مربوط به این تولیدات درب های ضد حریق هزینه تولیدات درب های با سایزهای نامتعارف نیز کاهش یافته است.شما عزیزان هم با خرید این درب های ضدحریق ایرانی به اقتصاد کشورمان کمک میکنید و اشتغالزایی فرزندان میهنمان را تضمین مینمایید.

    امید است این درب های خروج اضطراری ضد آتش موجب استحکام و امنیت هرچه بیشتر ساختمان های کشورمان گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2020-01-26T13:39:25+03:30

    پیام بگذارید