تولید درب ضد حریق سفارشی برای شما

Home/انواع درب ضد حریق/تولید درب ضد حریق سفارشی برای شما

تولید درب ضد حریق سفارشی برای شما

  • درب ضد حریق سفارشی

    دقت کنید اکثر جاهایی که با ایشان تماس میگیرید احتمالا فقط ابعاد استاندارد را برای فروش دارند و اگر مشخصات خاص بخواهید معمولا از ارائه خدمات به شما سر باز میزنند اما شما جای درست را انتخاب کرده اید و ما همواره با هر شرایطی که بخواهید تولید درب ضد حریق را با کمال افتخار میپذیریم و هیچ محدودیتی در قبال ابعاد و اندازه تا سایر مشخصات نخواهید داشت و به نوعی درب ضد حریق سفارشی برای شما تولید خواهیم کرد!
    هرچند با ابعاد متنوع تولید و به میزان لازم در انبارهایمان دپو کرده ایم اما ابعاد استاندارد بیشتر موجود داریم و حتی اگر یک زمانی موجودی کم شود به هر میزان که بخواهید هم تولید خواهیم کرد.
     
    وقتی خدمتتان عرض کردیم درب ضد حریق سفارشی تولید میکنیم و سایر مشخصات را میتوانید خودتان برگزینید بدانید که هیچ مشکلی از بابت قفل و یراق هم نداریم هر چیزی که بخواهید موجود است! بابت نصب و سایر اطلاعات درخواستی هم کافیست تماس بگیرید.
     
    به طور عامیانه خدمتتان عرض کنیم ! برای خرید فقط کافیست تماس بگیرید مشخصات بگید! پیشفاکتور بگیرید! سپس پس از تایید، بیعانه واریز میشود ، اگر موجود داشته باشیم میفرستیم ، اگر نه هم بعد تولید میشود و سپس میفرستیم خدمتتان و تمام!

     

    درب ضد حریق خاص

     به جز بحث سایز و رنگ و ققفل درخواستی گاها مشخصات خیلی خاصی را کاربران و مشتریان ما نیاز دارند. نمیتوان قول صد در صد داد که همه آن ویژگی ها قابل ساخت هستند. شما از یک درب ضد حریق باید اندازه خودش انتظار داشته باشید. نمیتوان همزمان هم زیبایی یک درب ابری پارچه ای را داشت و هم همزمان انتظار داشت که هرگز هیچگونه خطری در زمان آتشسوزی شما را تهدید نکند.
    بنابراین اگر خواسته معقولی دارید و ویژگی خاصی مد نظر شماست تماس بگیرید تا با مشاوره و رایزنی های احتمالی بتوانیم به نتیجه مد نظر و مطلوب هر دو طرف برسیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-06-06T15:45:38+04:30

    Leave A Comment