درب ضد حریق استاندارد با تاییدیه

Home/انواع درب ضد حریق/درب ضد حریق استاندارد با تاییدیه

درب ضد حریق استاندارد با تاییدیه

  • درب ضد حریق با تاییدیه

    درب ضد حریق شما را با تاییدیه آتش نشانی تقدیم میکنیم. به هر حال هر کالایی باید به نحوی اصالت و استاندارد مربوطه را داشته باشد تا مقررات ساخت و تولید در آن به خوبی رعایت شود از این رو درب ضد حری با تاییدیه سازمان آتش نشانی را میتوان درب با اصالت و استاندارد دانست.
     
    با داشتن درب ضد حریق با تاییدیه در ساختمان خود ، هیچ مشکلی از بابت تاییدیه آتش نشانی نخواهید داشت. به طبع برای پایان کار و مجوزات لازم نیز مشکلی نخواهید داشت.

    درب ضد حریق استاندارد

    اگر ابعاد استاندارد نیاز داشته باشید که از قبل موجود هست برای شما سریع ارسال خواهیم کرد که قبلا خدمتتان عرض کرده ایم که ابعاد درب ضد حریق با ابعاد استاندارد همان 1.05*2.10 هست و اگر هم سایز متفرقه باشد باز هم تولید خواهیم کرد.
     
    دقت بفرمایید که تنها مدرک استاندارد بودن درب ضد حریق داشتن تاییدیه از معاونت حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی میباشد و به جز این هر مدرکی در ایران فاقد اعتبار لازم برای پایان کار ساختمان میباشد!
    حتی اگر سایز متفرقه هم بخواهید در اسرع وقت و با کمتری اتلاف وقت سفارش شما آماده خواهد شد.
     
    تضمین صد در صدی پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران را به شما میدهیم و میتوانید با خیال راحت از ما به صورت مستقیم حتی برای سفارشات جزئی و تعداد پایین خرید کنید و ما باز هم با قیمت مناسب درب را به دست شما میرسانیم!
    گاها هستند بازرگانان عزیزی که به کار صادرات انواع درب به عراق و سایر کشورهای همسایه مبادرت میکنند. در این راستا باید به خدمت ایشان عرض کنیم اگر در کشور خاصی تاییدیه خاصی نیاز بود ما از کیفیت دربهایمان اطمینان داریم و به راحتی میتوانیم آن تاییدیه را در آزمایشگاه ایشان دریافت نماییم.
    از این رو نگرانی از بابت مجوزات قانونی صادرات نیز نداشته باشید.
     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-07-11T15:39:53+04:30

    Leave A Comment