تاریخچه درب های خروج اضطراری

Home/تاریخچه/تاریخچه درب های خروج اضطراری

تاریخچه درب های خروج اضطراری

  • تاریخچه و قدمت استفاده درب های ضد آتش

    تاریخچه درب ضد آتش : انسان ها با افزایش پیشرفت و به طبع در نتیجه آن بیشتر شدن شهر نشینی ، از آتش بهره های زیادی بردند اما با مسئله ی حریق یا همان آتش سوزی که جان و مالشان را همواره به خطر می انداخت روبرو شدند و همانطور که میدانید در آن زمان در جنگها و غارتگریها خانه ها و اموال را به آتش میکشیدند از این رو آتش بیشترین خطر برای جان و مالشان محسوب میشد.

    از زمانی که آتش را انسان کشف کرد علاوه بر اینکه از مزایای آن برخوردار شد باید بدانید که مخاطرات آن نیز همواره گریبانگیر انسان ها بوده است و سوختن و تلفات جانی همواره از خطراتی بوده که آتش جان انسان ها را تهدید میکرده.

    در جریان هستید که دامنه ی آسیب های حریق هم پای پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی گسترش پیدا کرده است.

    در فضاهای مدرن امروزی نسبت به گذشته 8 برابر احتمال آتش سوزی یا حریق افزایش یافته است. اما نزدیکی خطر حریق و شدت آن را تا چه حد باور کرده ایم همواره میدایم که حادثه همیشه برای دیگران نیست و هیچگاه خبر نمیکند.

    درب خرج اضطراری آپارتمانی

    برای خرید تک و عمده درب خروج اضطراری ضدحریق و دود ، ساخت با ابعاد درخواستی و یا گرفتن اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    درب ضد حریق و دود چیست؟

    همانطور که میدانید حفاظت از ساختمان در برابر حریق به عهده سازمان آتش نشانی نمی باشد. زیرا با فرض بهترین حالت که این سازمان به روز ترین تکنولوژی و کارکنان دوره دیده ماهر هم در اختیار داشته باشد تنها در اطفای آن کمک می نمایند رسانه های عمومی گاهی خبر خسارات مالی آتش سوری و تلفات حریق را به گوش ما می رسانند بر اساس آمارها در سال های 2008 تا 2012 در کشور امریکا 467.500 مورد حریق یا همان آتش سوزی خانگی رخ داده است.

    یعنی حریق یا همان آتش سوزی در ساختمان ها هر روز دست کم جان 8 نفر را می گیرد جالب است بدانید علت اصلی حریق های خانگی تجهیزات پخت و پز بوده اند. مواد قابل اشتعال دخانی، دلیل آغاز  آتش سوزی می باشند و مسن تر ها به علت عدم توانایی در تشخیص به موقع آتشسوزی و فرار از حریق بیشتر افراد فوت شده را طبق این گزارش تشکیل داده اند.

    آیا میدانید در ایران روزانه یعنی در طول روز به طور میانگین و نسبی 6 نفر جان خود را بر اثر حریق از دست می دهند؟؟؟

    بر اساس پیش آمد های حریق یا همان آتش سوزی تعداد زیادی از نیرو های انسانی و امکانات کشوری صرف بازسازی مناطق آسیب دیده می شوند. اما قسمت غیر قابل جبران این حوادث مردم بی گناه اند که جان خود را در این حریق ها از دست می دهند که هم برای بازماندگان و هم به صورت کلی بسیار دردناک است.

    همچنین شهر هایی که بدون رعایت مقررات ایمنی گسترش یافته اند باعث شده اند الگوی زندگی انسان ها با مشکلات، تغییرات و تحولات اساسی رو به رو گردد.

    در هر کشوری مدارک فنی متعددی مانند مقررات ملی ساختمان، آیین نامه ها، استاندارد ها و مشخصات فنی همه ساله منتشر میشود و وظیفه ی جامعه مهندسین این است که به ویژگی ها و هدف تهیه هر مدرک توجه خاصی داشته باشند از این رو درب ضد آتش نیز از جمله همین مقررات ساختمانی بحساب می آید.

    همچنین به اطلاع میرسان درب خروج اضطراری همدان  آماده ارسال درب های خود به تهران ، کاشان ، کرمانشاه  مازندران ، گیلان، اراک ، خوزستان  ، و… سراسر ایران میباشد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2020-01-26T14:26:35+03:30

    Leave A Comment