درب ضد سرقت ترک

Home/مقالات انواع درب/درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک

  • کشورهای مختلفی امروزه با استفاده از دانش و متریال روز دنیا اقدام به تولید درب ضد سرقت می نمایند. اما در میان بسیاری از کشور ها ، یکی از معروف ترین و خوش آوازه ترین کشور ها در تولید درب ضد سرقت ، یراق آلات درب ها و همچنین انواع قفل ها کشور ترکیه می باشد. درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین درب ها می باشد که با استفاده از آن می توان امنیت مورد نظر را برای محیط خود ایجاد نمود.

    درب ضد سرقت سور ترکیه یکی از چند محصول برتر تولیدی درب ضد سرقت در کشور ترکیه می باشد .شرکت ها برای ایجاد امنیت محیط خود در برابر نفوذ سارقین به داخل محیط می توانند با استفاده از این درب خیال خود را از این بابت آسوده نموده. این درب ها دارای سرتیفیکیت ها و استاندارد های بین المللی می باشند که گواه بر کیفیت آن هاست.

     

    مزایای درب ضد سرقت ترک

    به واسطه استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها در این نوع از درب ها می توان گفت برتری بسیار زیادی نسبت به سایر درب های ضد سرقت تولید شده توسط سایر کشور ها دارند. درب ضد سرقت ترک می تواند در برابر صدا ، حرارت و همچنین فشارهای زیاد مقاوم بوده و در برابر حوادثی همچون زلزله یا آتش سوزی استحکام خود را حفظ نماید.

    اسکلت این نوع درب ها شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد است که با ضخامتی در حدود 1.5 میلی متر در هر لایه می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی داشته باشد. فضای بین این دو لایه در درب ضد سرقت ترک با ماده ای به نام پلی اورتان پر می شود که از دیگر مزایای این نوع درب ها محسوب می شود. در حقیقت تمامی جزییات بکار رفته در درب ضد سرقت ترک به صورت اصولی و صحیح کار شده است که ایم مسئله دلیل برتری این درب ها می باشد.

    چهار چوب درب ضد سرقت ترک دارای ضخامتی به اندازه 1.5 میلی متر می باشد و با عرض 7 سانتی متر تولید می گردد. جنس چهارچوب این درب ها از “استینس استیل” است که مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارند. ورق فلزی بسیار قدرتمندی در لنگه این درب ها کار می شود که به سبب آن می توان از نفوذ به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورد.روکش های به کار رفته در درب ضد سرقت ترک از بهترین متریال ها می باشد و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین ضربه دارند. روکش های بکار رفته در این نوع درب ها ازجنس ام دی اف و یا پی وی سی می باشند. در درب ضد سرقت با روکش ام دی اف از رنگ پلی استر نیز استفاده می شود.

    در این نوع درب ها می توان ساختارهای گوناگونی را ایجاد نمود تا درب در انواع گوناگونی به دست مشتری برسد. استفاده از شیشه سکوریت ، رویه سنگ طبیعی و… برای تولید درب ضد سرقت ترک میسر می باشد.

    درب ضد سرقت ترک دارای استاندارد های بین المللی گوناگونی می باشد و به همین دلیل است که این نوع درب ها را از درب ضد سرقت چینی یا ایرانی متمایز می سازد. شرکت آذین درب پارسیان به عنوان یکی از شرکت های وارد کننده درب ضد سرقت این اطمینان را به شما می دهد تا با خرید درب ضد سرقت ترک اصل سال های طولانی بتوانید از محل زندگی یا کار خود محافظت نمایید. این درب ها دارای گواهینامه بین المللی از انگلستان می باشند و با انجام تست های چند مرحله ای امتحان خود را پس داده اند.

     

    ابعاد درب ضد سرقت ترک

    ابعاد درب های ضد سرقت ترک با استانداردی خاص تولید و عرضه می شوند. این درب ها دارای فریم 108 در 208 سانتی متر می باشند که مناسب دیوارهایی با قطر حداکثر 24 سانتی متر است. با توجه به این که چهارچوب های استفاده شده در درب ضد سرقت ترک به صورت کشویی می باشند می توان از این نوع درب برای دیوارهایی با ضخامت کمتر از 18 تا 24 سانتی متر استفاده نمود اما بهترین قطر یا “لقاز” دیوار برای درب ضد سرقت ترک با قطر 24 سانتی متر می باشد.

    وزن حدودی درب ضد سرقت ترک به دلیل استفاده از چندین متریال گوناگون سنگین می باشد و چیزی در حدود 140 کیلوگرم است.به همین دلیل جهت انجام رگلاژ این درب ها نیاز به متخصصین انجام این کار می باشد و در صورت رگلاژ نادرست ، با گذشت زمان کیفیت درب ها دچار افت محسوسی می شود. ما در شرکت آذین درب به پشتوانه سال ها تجربه در زمینه نصب درب ضد سرقت می توانیم این تضمین را به شما بهیم تا این درب را به صورت کاملا صحیح و اصولی در محل مورد نظر شما نصب نماییم.

    در پایان چنانچه قصد خرید درب ضد سرقت را دارید می توانید جهت اخذ اطلاعات بیشتر درباره مدل ها و همچنین قیمت درب ضد سرقت ترک با کارشناسان شرکت آذین درب در ارتباط باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-12-15T01:37:35+03:30

    Leave A Comment