درب اتاق سرور (دیتا سنتر)

خانه/درب دیتاسنتر (اتاق سرور)/درب اتاق سرور (دیتا سنتر)

درب اتاق سرور (دیتا سنتر)

  • کارخانه تولید درب حریق برای اتاق سرور

    در اتاق های سرور عموما احتمال آتش سوزی به دلیل بالا رفتن دمای سرور ، از کار افتادن فن ها ، اتصال در کابل های برق سرور ، حملات سایبری و … وجود دارد. از این رو طبعا هر مکانی که احتمال آتش سوزی در آن باشد باید پیشگیری های لازم را انجام داد و تدابیر خاصی را اندیشید که در صورت وقوع بتوان آن را مدیریت کرده و یا از بالا گرفتن آتش سوزی و بروز بحران های بیشتر جلوگیری کرد.

    درب ضد حریق اتاق سرور و دیتاسنتر

    درب ضد آتش نیز یکی از این تدابیری است که میتوان برای پیشگیری و مدیریت بحران در اتاق های سرور بکار برد تا در صورت وقوع حریق بتوان خسارات وارده را به حداقل ممکن رساند و از انتقال دود و آتش به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آورد.

    درب ضد حریق مورد استفاده در اتاق سرورها و دیتا سنترها را میتوانید از درب ضد حریق همدان سفارش داده که همه آنها دارای نوارهای ضد دود و دیگر مشخصات لازم هشتند و دارای تاییدیه از آتش نشانی تهران بوده و با انواع سایز و رنگ های درخواستی در اسرع وقت تحویل بگیرید که به طور تقریبی ساخت و تحویل آن بین 10 الی 15 روز زمان خواهد برد که خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم با ما تماس بگیرید.

    سفارش درب ضد حریق اتاق سرور

    شما عزیزان درب اتاق سرور را با هر نوع قفل و دستگیره ای که نیاز داشته باشید میتوانید سفارش دهید که به طور معمول از قفل های کارتی و ضد سرقت در این نوع از درب ها استفاده میشود اما گاهی شرکت ها نیازی به هزینه قفل برای درب اتاق های کامپیوتر خود ندارند که میتوان از قفل های معمولی استفاده کرد.

    به دلیل اینکه ممکن است برای سرور ها از ابر رایانه های بزرگ استفاده کنند که معمولا حجم بالایی دارند و برای جا به جایی نیز فضای زیادی اشغال کنند از این رو ممکن است معمولا از درب ضد حریق دولنگه برای این امر استفاده شود که در آن صورت هم در خدمت شما هستیم و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با درب های ضدحریق و مشاوره رایگان خواهشمند است با ما تماس بگیرید.

     

    درب دیتاسنتر و اتاق سرور

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2020-01-26T14:18:27+03:30

    پیام بگذارید