درب ضد حریق مطمئن تولیدی آذین درب + گارانتی

Home/مقالات درب ضد حریق/درب ضد حریق مطمئن تولیدی آذین درب + گارانتی

درب ضد حریق مطمئن تولیدی آذین درب + گارانتی

  • درب ضد حریق مطمئن تولیدی آذین درب

    شرکت آذین درب صنعت تولید کننده دربهای مقاوم حریق با تاییدیه 240 دقیقه ای از اداره محترم آتش نشانی استان تهران و وزارت محترم تحقیقات مسکن و راه و شهر سازی می باشد و در یکی از آزمایشگاه های معتبر سنجش به نام افکتیس اریا کشور ترکیه تست شده و موفق به کسب مقاومت 240 دقیقه ای گشته است که تمامی مدارک و مستندات تست ها و گواهی نامه ها موجود می باشد.

    این شرکت از ابتدا تمامی تفکر خود را بر این پایه و اساس قرار داد که درب های فلزی ضد حریق با کیفیت و مقاومت مناسب جهت ساختمان های چه با ارتفاع کم و چه با ارتفاع زیاد مانند برج ها و ساختمان های مرتفع تجاری و اداری و با کیفیت بالا و رقابتی تولید و به بازار مصرف ارائه کند.

    همانطور که تمام ملحقات درب دارای دو سال گارانتی می باشد . یکی از مسائلی که مصرف کنندگان را در نصب درب مقاوم حریق دچار مشکل می کرد جهت بازشو دربها بود ، این شرکت برآن آمد که دربهایی تولید کند که احتیاج به تعیین جهت بازشو برای سفارش درب نباشد.

    چناچه که جهت بازشو دربها در محل نصب با جابجایی و چرخاندن تعیین و نصب می شوند. همینطور مزایایی همچون تسریع در  تحویل کالا ، مقاومت بیشتر لولا ها و قرارگیری مناسب دستگیره درب ها دارا می باشد.

    این شرکت جهت فروش و معرفی محصولات خود و انجام تعهدات خود جهت تحویل به موقع کالا و تحویل تاییدیه های درب ها نیاز به یک شرکت قوی و با تجربه و سواد کاری و فنی بالا داشت .

    با آذین درب هگمتانه همراه باشید

    از این رو با آذین درب هگمتانه با داشتن کادری مجرب در فروش ، تحویل ، کارشناسی فنی و نصب که سابقه بالایی را در این امر دارا می باشد قرارداد انحصاری نمایندگی فروش خود را آغاز کرد. آذین درب هگمتانه در زمینه درب های مقاوم حریق با سابقه بیش از یک دهه ، توانایی بالایی را در انجام این امر دارا می باشد .

    جهت بازدید حضوری و سفارش درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی لطفا با ما تماس بگیرید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-07-11T15:46:24+04:30

    Leave A Comment