درب ضد سرقت دو لنگه

Home/مقالات انواع درب/درب ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه

  • درب ضد سرقت دو لنگه

    درب ضد سرقت امروزه به عنوان رکن اصلی هر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب ها سبب شده است که مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. از جمله مهم ترین ویژگی های این درب ها می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که می توان به وسیله آن از ورود سارقین به داخل منزل و یا اداره جلوگیری به عمل آورد.

    از جمله پر طرفدارترین درب هایی که امروزه تولید و عرضه می شود ، درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. این درب به دلیل ابعاد و ساختاری که دارد دارای ویژگی هایی است که در این قسمت بیشتر درباره آن با شما صحبت می نماییم. چنانچه قصد خرید درب ضد سرقت دو لنگه را داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت آذین درب پارسیان در ارتباط باشید.

     

    درب ضد سرقت دو لنگه

    به طور کلی درب ضد سرقت میزان مقاومت بسیار بالاتری در برابر فشار و ضربه دارد که این موضوع در تمامی مدل های آن وجود دارد. اما در درب ضد سرقت دو لنگه به دلیل عرض زیاد درب ، مقاومت در برابر فشار بیشتری نیاز می باشد تا درب به راحتی قابل باز شدن نباشد.

    این درب ها دارای اسکلت فلزی می باشند که بر روی آن از روکش های ام دی اف و یا پی وی سی می توان استفاده نمود. حداقل اندازه عرض و بازشو این درب ها 1.5 متر می باشد و بدلیل اینکه این میزان بیشتر از درب ضد سرقت استاندارد است جهت عدم کم شدن مقاومت نیاز به اسکلت محکم تری در داخل آن می باشد. بنابراین در هریک از لنگه های درب به صورت جداگانه می بایست از اسکلت فلزی مقاومی استفاده نمود.

    هریک از لنگه های این درب ها دارای 1.5 میلی متر ضخامت است که با قوطی های فلزی در اندازه 40 در 80 تمامی اطراف آن پوشانده شده است. این سیستم سبب افزایش مقاومت ایده آل در درب ضد سرقت دو لنگه می شود.

     

    قفل ها در درب ضد سرقت دو لنگه

    در این درب ها با توجه به این که دو بازشو وجود دارد نیاز به مقاومت بیشتری در قفل درب ضد سرقت داریم تا به چفت شدن هر دو لنگه در یکدیگر بتوان جلوی باز شدن درب گرفته شود. در درب ضد سرقت دو لنگه از قفل های مخصوصی که باعث بالا رفتن میزان ایستایی درب می شود با عنوان قفل های مولتی سیستم 14 زبانه استفاده می شود که دو زبانه آن در پایین و بالا چهارچوب قرار می گیرد که این امر سبب افزایش مقاومت در هریک از لنگه های درب می شود.

    مشخصات کلی درب ضد سرقت دو لنگه

    درب های ضد سرقت دو لنگه ساخته شده در شرکت آذین درب دارای مشخصات کلی زیر می باشد.

    رویه و روکش های بکار رفته در این درب از جنس پی وی سی ، لمینوکس ، ام دی اف و یا چوب می باشد که هز یک از این مدل ها قابلیت ایجاد طرح های مختلف طبق نظر مشتری را دارا می باشد. کلیه یراق آلات مورد استفاده در درب ضد سرقت دو لنگه آذین درب از بهترین یراق های ساخته شده در کشور ترکیه می باشد که تمامی آن ها با ضمانت نامه خدمت مشتریان عرضه می گردد.

    چهارچوب بکار رفته در این درب های بر اساس اندازه درب به همراه کفی در اندازه 14 یا 18 قابل عرضه می باشد.همچنین به منظور افزایش امنیت در این نوع درب ها از دو قفل مجزا برای ایجاد امنیت استفاده می شود.

    کلیه درب های ضد سرقت دو لنگه در این شرکت از ورق های سرتاسری در ساختار داخلی بهره می برند و این درب های عایق حرارتی و صوتی بسیار ایده آلی هستند.

    در پایان درب ضد سرقت دو لنگه را می توان همانند سایر ابن نوع درب ها در صورت نیاز مشتری به صورت سفارشی و در ابعاد مختلف تولید نمود. همچنین این درب ها قابلیت اجرا و نصب دور کوب را دارا می باشند.

    به طور مثال برای ساخت درب ضد سرقت لابی می توان از درب ضد سرقت دو لنگه استفاده نمود که چنانچه ابعاد خاصی مد نظر می باشد این درب ها را می توان به صورت سفارشی تولید و اجرا نمود. به منظور نیاز به امنیت در فضای لابی ساختمان ، درب ضد سرقت دو لنگه یکی از بهترین انتخاب ها برای چنین فضایی می باشد. کلیه مراحل رگلاژ که فراید مهمی پیش از خرید درب ضد سرقت محسوب می شود در کارخانه انجام می شود تا در هنگام استفاده از این درب هیچ مشکلی برای آن بوجود نیاید.

     

    نصب درب ضد سرقت دو لنگه

    به طور کلی بدلیل این که در این درب ها شبیه به دو درب مجزا می باشند فرایند نصب و رگلاژ آن ها زمان بر تر بوده و نیاز به مدت زمان بیشتری برای درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. همچنین مدت زمان رگلاژ درب ضد سرقت دو لنگه بدلیل این که هر لنگه بر روی لولای مجزا قرار می گیرد بیشتر از درب ضد سرقت معمولی می باشد. بنا بر نیاز به متریال بیشتر و پروسه ساخت و نصب طولانی تر ، قیمت درب ضد سرقت دو لنگه بیشتر از سایر درب ها می باشد.

     

    قیمت درب ضد سرقت دو لنگه

    به دلیل ابعاد ویژه ای که این نوع درب ها دارند عموما به صورت سفارشی تولید می شوند و به همین دلیل نیاز به ابعاد و اندازه برای تخمین قیمت درب ضد سرقت دو لنگه می باشد. اما به طور کلی عواملی که در قیمت درب ضد سرقت دو لنگه تاثیرگذار می باشد ابعاد ، جنس روکش ، تعداد یراق آلات و قفل ها و… می باشد. در صورتی که قصد خرید این درب را دارید می توانید جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت در انواع مدل ها و یا سایر مشخصات با کارشناسان شرکت آذین درب پارسیان در ارتباط باشید.

     

    حتما بخوانید : درب ضد حریق شیشه ای

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-12-15T01:31:54+03:30

    Leave A Comment